Ο Στέλιος Πουλιανίτης μιλάει ενόψει του τρίτου και τελευταίου αγώνα της σειράς του Άρη με την AEK, αναλύοντας σε τι πρέπει να εστιάσει η ομάδα για τον σημερινό αγώνα και δηλώνοντας τη θέληση για τη πρόκριση στην επόμενη φάση των playoffs της Stoiximan Basket Λίγκα Ελλάδας. Ο Έλληνας γκαρντ τόνισε ότι το πιο σημαντικό είναι ο κάθε παίκτης να ξέρει τι πρέπει να κάνει και να έχει προετοιμαστεί πνευματικά. Και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι πνευματικά και σωματικά για να αντιμετωπίσουμε την AEK. Έτσι η ομάδα πρέπει να εστιάσει στην άμυνα και να βελτιώσει την επίθεση. Ο Στέλιος Πουλιανίτης δήλωσε ότι η ομάδα έχει δείξει τι πρέπει να κάνει καλύτερα στα προηγούμενα ματς και ότι πρέπει να είμαστε έτοιμοι για τον τρίτο αγώνα. Όμως η AEK είναι μια δύσκολη ομάδα και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για να την αντιμετωπίσουμε. Ο Άρης έχει δείξει ότι μπορεί να κερδίσει την AEK και ότι έχει τη δυνατότητα να προκριθεί στην επόμενη φάση των playoffs.